ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM

ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM/ محافظت در برابر پرتوهاى UVA و UVB/ غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان/ دارای خاصیت ضد التهابی/ فروشگاه اینترنتی ونوسی شو

190,000 تومان

3 در انبار


توضیحات

ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM

کرم ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، با بافت سبک و ترکیبات منحصر به فردى نظیر پروبیوتیک، آلفـا بیزابولول و روغن دانـه گل آفتابگردان و با +50 SPF با بالاترین توان، پوست را در برابر پرتوهاى UVA و UVB محفـوظ می‌دارد. ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، غنى از ترکیبات آنتى اکسـیدانى بوده و با جذب سریع و مرطوب کنندگى بالا، محصولی ایده آل براى پوست هاى نرمال و خشک است.

ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، دارای پروبیوتیک‌ ها است که همانند واکسن، سیستم ایمنى سلولى را فعال کرده و ضمن تولید مواد ضد التهابى، با حفظ اسیدیته پوست به بهبود وضعیت آن کمک شایانى مى‌نمایند.

آلفا بیزابولول (ماده موثره گیاه بابونه) موجود در ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، داراى خـواص ضد التهابى و آنتى باکتریالى است. این ترکیب سرشار از مواد آنتى اکسیدانى بوده و به واسطه خنثى کردن رادیکال‌هاى آزاد به کاهش تحریک‌هاى پوستى کمک مى‌کند.

ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، دارای روغن دانه گل آفتابگردان است که منبع کاملى از ویتامین E است و به واسـطه وجود مـواد مغذى و آنتى اکسیدانى، در رفع التهابات پوستى و قرمزى پوست بسیار موثر عمل کرده و و به حفظ رطوبت پوست کمک شایانى مى‌کند.

 

ویژگی ها ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM

  • محافظت در برابر پرتوهاى UVA و UVB
  • غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان
  • دارای خاصیت ضد التهابی
  • حفظ اسیدیته پوست
  • رفع قرمزی و التهاب پوست
  • حفظ رطوبت پوست
  • حاوی ویتامین E
  • حجم 50 میلی لیتر
  • محصول کشور ایران

نحوه استفاده ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM

کرم ضد آفتاب، را حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مورد استفاده قرار دهید. به اندازه ۲ تا ۲.۵ بند انگشت ضد آفتاب را باید به صورت و گردن خود بمالید. کرم ضد آفتاب باید هر ۲ ساعت یکبار تجدید کنید تا اثر مطلوبی روی پوست داشته باشد.

قیمت و خرید ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM

اگر چرخی در فروشگاه های اینترنتی و حضوری زده باشید احتمالا می دانید که قیمت کرم ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM، مواد اولیه به کار رفته و کشور سازنده آن نسبت به برندهای دیگر متفاوت است. فروشگاه اینترنتی ونوسی شو با سابقه بیش از 3 دهه بهترین قیمت را در نوع حجم 50 میلی لیتر به شما عرضه می کند. این محصولات کاملا اصل و اورجینال بوده و با ضمانت بازگشت وجه در صورت وجود مشکل در هر قسمت، باز پس گرفته می شود. برای مشاهده قیمت دقیق می توانید به قسمت بالای محصول مراجعه کرده و با انتخاب حجم مناسب درخواستی برای خود، قیمت را مشاهده فرمائید.

توضیحات تکمیلی

محصول کشور

ایران

ویژگی ها

محافظت در برابر پرتوهاى UVA و UVB
غنی از ترکیبات آنتی اکسیدان
دارای خاصیت ضد التهابی
حفظ اسیدیته پوست
رفع قرمزی و التهاب پوست
حفظ رطوبت پوست
حاوی ویتامین E

حجم 50 میلی لیتر
محصول کشور ایران

حجم

50ML

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ضد آفتاب مکس پروتکت پوست خشک بی رنگ نئودرم NEU DERM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0