رویه های بازگرداندن کالا

شرایط تحویل، ارجاع و تعویض کالا

1- در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او هست، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید، در این صورت مبلغ سفارش به صورت کامل استرداد خواهد شد.
2-  سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا یا انجام خدمات رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا یا کیفیت خدمات ابراز می‌نماید.
3- هرگونه نقص و یا عیب فنی بایستی در مدت ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا یا خدمت به مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه ونوسی شو اطلاع داده شود و در صورت اثبات نقص و یا عیب فنی کالا با مسئولیت پایگاه فروشگاه ونوسی شو تعمیر و یا جایگزین می‌گردد. در صورت گذشت بیش از ۴۸ ساعت از زمان دریافت کالا یا خدمات، وجود نقص و عیب در کالا یا خدمت دریافتی پذیرفتنی نیست.
4- خریدار به مدت ۷ روز کاری فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالای باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست ویا پیک، به عهده خریدار می‌باشد.
5- خریدار موظف است مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا یا خدمت به صورت نقد و یا مبلغ مورد نظر را از طریق درگاه پرداخت فروشگاه ونوسی شو بپردازد، در صورت عدم پرداخت وجه درموعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید و در صورت ارسال کالا هزینه ارسال از خریدار دریافت خواهد شد.